Geen producten (0)

Verzendkosten en Levering

We versturen je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen via DHL. Meestal (zo'n 98%) wordt keurig de volgende dag geleverd en heel soms wordt de bestelling nog een dag later afgeleverd. Wij hebben helaas geen invloed op het bezorgmoment.

Pakketten die verzonden worden naar België of Duitsland worden binnen 2 tot 3 dagen na verzending afgeleverd. 

Als wij de bestelling klaar hebben en naar je opsturen, krijg je per mail een track & trace code toegestuurd waarmee je de bestelling kunt volgen.

Je kunt zelf aangeven of je bestelling thuis of ergens anders wilt laten afleveren, ook kun je kiezen voor een afhaalpunt. Je bestellingen blijven daar ongeveer een week liggen, vergeet deze ook niet binnen die tijd af te halen. Het zou zonde zijn als we de bestelling weer opnieuw moeten versturen en er extra verzendkosten bijkomen.


Wij berekenen de volgende verzendkosten:

 

Nederland:

Brievenbuspost € 3,95

Pakketpost € 4,95

Gratis verzending vanaf € 60,-

 

België en Duitsland:

Pakketpost € 7,95

Gratis verzending vanaf € 75,-

 

 

Veel gestelde vragen over verzenden:

 

Hoe lang duurt het versturen met DHL?

Binnen Nederland wordt het pakket in principe de volgende dag bezorgd. Vanwege het coronavirus kan het gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland. Ook op zaterdag wordt bezorgd door DHL.

 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Met de track & trace code die je van ons krijgt zodra je pakket is verstuurd, kun je precies zien wanneer DHL verwacht het pakketje te bezorgen.

 

Hoe laat komt de bezorger?

De Pakketten van DHL worden bezorgd tussen 11.00 – 15.00 uur en 14.00 – 18.00 uur en in de avond van 18.00 – 21.00 uur. Op zaterdag worden pakketten geleverd tussen 11.00 - 15.00 en 14.00 - 18.00. 

 

Hoe weet de ontvanger dat het pakket is aangekomen op het servicepunt?

De ontvanger van je pakket krijgt een bericht per sms of e-mail als het is bezorgd bij een DHL ServicePoint.

 
Hoe lang blijft pakket op afhaalpunt DHL?
 
Maximaal 7 dagen. Zodra de zending is bezorgd, ontvang je een bericht en na drie dagen krijg je een herinnering. Wanneer het pakketje er een week ligt, wordt het naar ons teruggestuurd. Zorg dus, wanneer je voor een servicepunt gekozen hebt, dat je het ook echt ophaalt. Het zou zonde zijn van de verzendkosten die je moet maken om dit opnieuw naar je te laten versturen. 

 

De bezorger gemist?
 

Was je de deur uit? Dan laat DHL een gele kaart achter in je brievenbus.  DHL doet een 2e bezorgpoging als je dezelfde dag voor 23:59 zelf via de gegevens op de gele kaart een nieuwe bezorgafspraak maken. Maak je geen nieuwe bezorgafspraak, dan brengt DHL je pakket naar het dichtstbijzijnde servicepunt waar je het vanaf de volgende dag kunt afhalen.

 

Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL ServicePoint ophalen?

Voor het ophalen van je pakket moet je altijd een geldig legitimatiebewijs bij je hebben, degene die de bestelling geplaatst heeft moet dus zelf het pakket ophalen.

 

Heb je nog vragen over de bezorging? Neem dan even contact met ons op door het contactformulier in te vullen.

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.